trött nu för tiden

Dagen började med att jag gick upp typ 8 gjorde mig i ordning diskade åt lite frukost och packade kameran och datorn å lite tvätt sen åkte jag hem och hälsade på mamma:)
Så när jag kom hem så passade jag på att låna tvätt maskinen och sen så ringde jag till farfar:)
Frågade hur det va med han osv och de va rätt bra de som va lite tråkigt va att han inte fick gå ut bara för att han opererade sig i måndags men allt va bra:D som tur va
Fftersom han är fotograf så tog jag med mig kameran och daton så att han kunde ge mig några tips på hur mina kort blev och hur jag skulle ha tagit dom och dom jag tyckte va dåliga tyckte han va jätte bra.
De va rätt kul faktist:) så han tyckte att jag skulle gå med i en fotoklubb som han är med i  jag ska gå på ett möte den 2 mars och så ska vi se om jag ska gå med eller inte när jag satt och visade några kort jag tagit så sa han den där vill jag ha och tävla med hehe:D då kände jag mig rätt duktig ( Big Smil)
Innan jag åkte så fick jag en blixt och ett stativ som han inte använde så de enda som jag saknar nu är ett större objektiv jag har ett 18-55 men nu vill jag ha att eller vill och vill jag ska spara ihop till ett 55-200 och jag satt och kollade priser på objektiv från nikon och de kostade ca 2500 och de känns lite dyrt men även sigma ska passa till min kamera så jag ska ta och kika feter ett sådant nu jäklar ska jag börja att ta kort så fort jag får tid:)
Fasen jag ska göra mycket jag ska jag ska boken en träning med en privat tränare någon gång ska försöka att göra de snart och sen så ska jag börja att dansa i falun synd nog är det inte bugg men det är ju dans så jag får ju röra på mig och dansa av mig lite:)
Jo efter att vi hade åkt från farfar å Ingegärd så åkte jag å mor och handlade lite sen hämtade vi min lillasyster och så åkte vi till mitt gamla jobb och fikade lite de va trevligt att träffa mina gamla arbetskamrater igen:)
Efter de åkte vi hem till mor å far och väntade på att den sista maskinen skulle bli klar så medans vi väntade så åkte jag och hämtade pappa så att han fick komma hem och äta lite innan dom skulle åka och visa min lillasysters gamla lägenhet ja Syrran och jag åkte och hämtade våran bror och lämnade av han i hedemora sen åkte vi till djurås och lämnade av syrran och se fick jag åka tillbaka till borlänge och så hem:) skönt att vara hemma.
Men det har även varit skönt att vara med min mamma , farfar och Ingegärd.
Jag ska ta och sova nu
Hopas att ni har haft en trevlig dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0