Träna + jobb

God morgon
Har just kommit hem från en timmes träning. Jag tror inte att jag har tagit i så mycket någonsin som jag gjorde idag:) känns faktist rätt skönt att först träna och sen hem och ta en dusch och sen dra vidare till jobbet för då har man fått upp tempot. Jag skulle igentligen velat ha varit hemma idag med tanke på vädret. Skulle jätte gärna vilja ta en massa fina kort. Men men det får väl vänta litts på måndag när jag är ledig. Hoppas bara att det är lika fint då.
Men som sagt ska snart åka till jobbet och jag känner mig pigg för en gångskull. Om jag inte hade tränat idag så hade jag nog just gott upp och varit skit trött men det är jag ju inte nu.
He när jag skrev in att jag skulle börja att träna så fick man ta ett kort ha fan va fin man blev på de då. (noot)
Jag tänkte väl inte på de heller men men vem är det som ska se de igentligen förutom jag. Kanske Daniel men de gör ju inget han har nog sett mig i fulare tillstond:P
Ja i helgen så kanske det inte blir så mycket uppdaterat jobbar nämligen
Men när jag jobbar så har jag ändå inte så mycket att skriva förutom att jag har jobbat då da eller om det är någon kund som har varit rolig:D
Ne jag måste dra vidare nu ja.

Men Ha en bra fredag Kramar// Elena




Träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0