Sova

Tänk nu kunde jag ha sovit men jag va ju tvungen att gå upp för att tunabyggen ska taputsera om i ett utan rummen så jag måste vara vaken och vänta på dom. Nog för att jag ska jobba så jag behöver inte vara här så länge. Jag börjar dock vid 11 så jag ska åka 10 så hinner jag äta litev frukost på jobbet.
Har dock inte bestämt mig om jag ska äta hemma eller på jobbet om jag åker till jobbet så får jag nubakat bröd. Men det kan även vara slut. Käkar jag hemma så är jag garanterad frukost i alla fall.
Det är långt kvar tills jag börjar så jag hinner bestämma mig.
Ha min mor ringde just och trodde att hon väkte mig hehe och så hörde jag i bakrunder får inte du sova så får inte jag sova nej de blev ju fel får inte jag sova får inte du sova de va syrran som sa så  och så hörde jag en massa busiga barn som sprang runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0