Skoter

Har varit ute och åkt lite skoter idag eller ja sammanlagt 7 mil fram och tillbaka de e ju jätte kul att åka skoter men inte när leden ser ut som flera mmmmmmmmmmmmmmmmm på raken man flyger ju som en liten vante det är mycket roligare att köra jag fick köra lite granna men de va bara på en sjö.
Annars var det Älsklingen som fick köra vi åkte från djurås till tansen å sen hem igen.

Satt och kollade på tv när de blev reklam och såg en skiva med Musical låtar på så jag blev sugen på att söka lite på you tube så jag tänkte att jag söker på cats eftersom jag va och tittade på den musicalen förra året någon gång i dalhalla riktigt fint och de va en bra musical men de tyckte dock inte Älsklingen hehe jag fick de i 20 års prisent av min storasyster:)

Här kommer det lite klipp från just cats men de e dock inte den svenska som jag va och kollade på.. men dom är nog lika bra:D






De 2 bästa låtarna:)

Kommentarer
Postat av: AnnaaHonDen

Waaah är det inte läskigt att köra?

2009-02-08 @ 00:08:51
URL: http://annamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0