skönt

Då har man jobbat i en hel vecka jag hinner inte uppdatera när jag jobbar så konstiga tider.
När jag kommer hem så orkar jag inte med något för då är jag så trött
Som idag började jag att jobba vid 5 och slutade halv 3 sen åkte jag till Älsklingens föreldrar för att låna tvättmaskinen på vågen dit jag skojar inte jag höll nästan på att somna tack och lov för baslåda i sonna stunder
Medans jag å älsklingen satt och väntade på tvätten så kikade vi på en svensk film som heter vargen
Den va faktist rätt bra men jag vet inte vad som hände i slutet för att jag somnade till en liten stund
Sen så åkte vi hem så jag ska väl sova så småning om är ledig i morgon så då ska jag pasa på att klippa mig
jag får de ju gratis eftersom jag har en lillasyster som utbildar sig till frisör och sen så ska hon ha mig som modell till hennes gesell:)

Nä nu ska jag nog sova tror jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0