Oj Oj

Nu kom inläggen tätt efter varandra men det är bara för att jag inte har något annat att göra.. jag satt och kikade runt lite på olika bloggar och så det är rätt så många som blir mammaor nu och dom är så unga. Vet dom vad dom ger sig in i? nog för att jag inte har någor barn men ändå. Jag ska ju igentligen inte sitta och säga att dom inte får skaffa barn när dom typ är 15-16 år det är upp till dom. men tänk på skolan att ha en utbildning i bakrunden är väldigt bra de. Men känner man iof att man är redo så gör inte de mig något

Just nu så känns det som om att jag sitter och skäller ut alla som skaffar barn tidigt men de gör jag absolut inte.
Tänker bara ett steg till.
Innan jag tänker skaffa barn så ska då jag vara säker på att jag har ett jobb att komma tillbaka till så att jag kan tjärna pengar även efter att man fått barn.

Men nu nog om de ska ju upp tidigt så jag ska kika lite till på beck sen så ska jag gå å lägga mig
Så god natt på er:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Alla passar på kort :) Du skulle nog visst passa på kort :)

2009-02-09 @ 18:08:05
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0