Oj Oj

Nu va de så där länge sen so jag skrev igen.
Mindre bra.
Men det har inte hänt så mycket i alla fall jobbade ju som sagt hela helgen och på söndag hade jag min andra öppning gick inte lika bra som första men men de gick bra i alla fall åkte Och hämtade älsklingen efter de han va ute och åkte skoter så jag passade på att ta lite kort. men eftersom jag va så trött så blev de inte så många



     


De va typ de enda som jag tog kort på .
Måndagen så jobbade jag. Tog åt mig extra jobb efter jobbet så for jag till hedemora för att hämta en sak och sen för att hälsa på mor å far å min syster och hennes barn:) Jag tog aldrig in kameran så jag fick inga kort på syrrans yngsta son men jag fick kort på hennes älsta och så å några saker som han hade målat för han följde med mor min på målarkurs




Så söta så:) efter de så åkte jag hem för att sova så skönt så vill jag lova. nu tycker jag att det kan bli fint väder så att jag kan få ta lite mer kort. Måste hitta på ett annat ställa ett ta kort på kan inte bara ta på samma:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0