Långt mellan gångerna

Jag hinner fasen inte med och skriva när jag jobbar
Men om dom som läser blir fler så skriver jag så klart mer som tex idag:)


Ha dagen iaf började ju uuunderbart "NOT"
Jag började halv 6
jag vaknar med ett ryck när Älsklingens alarmklocka ringer då har min tydligen ringt 2 gånger utan att jag har hört den men iaf Älsklingens klicka ringer och då är klocksn halv 6:D
Då inser jag att jag har försovit mig:S aaaaaaaa
Jag flög upp ur sängen gjorde mig i ordning på 2 min jag skojar inte sparang ut till bilen tog ett eller 2 lugnande andetag och ringde till jobbet och sa att jag hade försovit mig så jag skulle komma så fort som möjligt 10 i 6 va jag på jobbet då åkte jag nästan lagligt hela vägen. tuur att det inte hade börjat att snöa då:) hehe
Men resten av dagen gick så bra så
gick å åt frukost å sen jobbade jag lite till sen efter de lunch å sen 30 min efter att jag hade kommit tillbaka så  slutade jag gick å handlade lite gott till kvällen sen så uträttade jag lite ärenden och sen åkte jag hem och tvättade sen efter att tvätten va klar så gjorde vi mat och sen så kikade vi på tv och nu ligger jag på soffan och tar de lugnt..
Ska sova snart så god natt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0