Happ

Har suttit och gjort en ny header men den kommer väl inte att synas förns i morgon eller i övermorgon som vanligt.
Någon som vet hur man får den att synas direkt??
Ja ja för övrigt så sitter jag hemma just nu är med min lillasyster vi försöker att hitta på något att göra så vust nu så sitter vi å pratar med våran syster son hehe han har blivit så duktig på att prata. hehe de e så kul att höra när han pratar han pratar så mycket värmlanska hehe Mosters lilla gull unge NR 1 sen har vi en nr 2 men han kan inte prata riktigt än hehe

ja ha vad ska man göra nu till 4 då? jo en sak vet jag de e att ida ska fixa mitt hår tills jag börjar att jobba men de tar ju typ 10 min eller nå. visst fan jag ska ta å diska å:S suck de e sååå tråkigt att diska
 nu blev de ju ett sådant där inlägg där man bara skrivet för att man inte har något bättre för sig.. men men här kommer det ett you tube klipp:)



Kommentarer
Postat av: Tjenna martin :D

Jag ser den, jätte fin assi lilla :) Imorgon hörru, då är du inte lika ung som mig längre... ;) hähä. Grattis i förskott OM jag skulle glömma, man vet aldrig :P



Hade BÄST!!

2009-02-12 @ 14:27:30
URL: http://shaakethat.blogg.se/
Postat av: izzy_sol

Åhhh va snygg headern va! ser riktigt proffsigt ut juh! håller med farfar Putte...du har känsla för det där!! puss o kram på dig min älskade syster :D

2009-02-13 @ 09:02:54
URL: http://izzysol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0