God morgon

Ja god morgon på er. Eller god morgon jag har redan varit vaken i 2 timmar men ändå.
Sitter och pratar med min syster på msn och hon har just skaffat internett på sin bärbara dator.
SÅ just nu sitter vi å pratar där. Jag kikade in på hennes blogg tidigare idag och jag tycker garanterat att ni ska följa den om ni ha ett barn eller 2 och inte vet vad ni ska hitta på om dagarna. kika in på busandebarn det finns kanske inte så mycket där just nu men de kommer jag lovar hon uppdaterar  mer än mig.

Ha en bra dag åter kommer med mitt senare inköp ska nämligen och handla lite snart

Kommentarer
Postat av: jane

hejhej bra tips!!!!!

2009-02-26 @ 11:02:04
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0