Fredag Den 13 Onde :O

Ha då va de fredag den 13 onde och min födelsedag det är väl ingen otursdag omman fyller år heller.
He i morse vid ja vad kan hon ha varit 6 eller nå så vaknade jag av att min Älskling kom in och sjöng för mig och så fick jag ett paket:D så gulligt tyckte jag hihi jag fick en äfterlängtad kamera väska:) den va jätte bra så nu slipper jag ha kameran på magen å så slipper den bli repig å skit:D
Men han sa att det inte va allt som jag skulle få eftersom jag jobbar hela helgen så ska vi fira mig nästa helg på fredagen där.
ja ha vad ska man göra nu då?
jo som sagt jobba börjar 12 å slutar 19 en perfekt födelsedag med andra ord:P
nej men nu ska vi vara glada att vi ha ett jobb i dagens samhälle och det är jag värkligen.
 nä jag ska väl börja dra mig till jobbet ja

Men ha en underbar fredag den 13:onde :P hehe

Kommentarer
Postat av: trees

ja, den var jättefin:)

2009-02-14 @ 00:02:34
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: josefin

jättefin design =)

2009-02-14 @ 00:03:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0