En helt vanlig dag

Ja en helt vanlig dag började 5:30 å jobbade till 13:30 sen åkte jag hem och började städa för att vi skulle få främmande ja innan jag åkte hem så köpte jag en tårta en kanellängd och sen en rosa badbomb för jag hade lovat mina syster söner att de skulle få bada i rosa vatten och de fick de minsann:D he de blev överlykliga vill jag lova.
Vid 6 så började de komma lite folk eller lillsyrran å mina föreldrar efter de kom lillsyrrans kille och sen va de bara att vänta på min mormor hon kom runt 7 sen va de dax för fika vi firade mig eftersom jag fylde år förra veckan å då jobbade jag ju så de gick ju inge vidare att fira de då men men som sagt nu är jag typ ledig:D så vi firade mig då da och jag fick lite glas skålar 2 par sockor ett fotoalbum och 4 glass skålar som jag tyckte va jätte fina:) och senare så ska jag få en tvätt maskin:D hihi äntligen så slipper man springa upp å ner för att tvätta å så slipper man kort som inte fungerar så att man är tvungen att springa ut å in i en annan trapp uppgång osv krångel. de enda som blir jobbigt är att man inte har någon torktumlare men de behövs ju inte om  man tvättar lite åt gången. jag ska väl ta och dra mig i seng ja så att jag orkar dra vidare i morgon.

Ha de fint Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0