Började

Dagen började med att Älsklingen åkte till jobbet och sen så somnade jag om:) sen så ringde klockan vid 9. Så jag går upp och gör mig i ordning för klockan 10 så ska jag på gratis träning med instruktör och allt. Så jag tränade i 1/h sen åkte jag hem å duschade och gjorde mig i ordning för att vänta på Assi. så vid 13 så åkte jag och hämtar henne så satt vi oss och datanördade lite granna. sen åkte vi till kupolen och kikade lite vi hittade inte så mycket men vi kikare runt lite här och var sen åkte jag hem och åt betalade räkningar och sen så åkte Älsklingen och jag och handlade och nu sitter jag hos Assi och datanördag å så språkar vi lite grann då och då. Jag ska väl snart åka hem antar jag.

Men ha de fint
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0