Sälen!

Ja efter som att det går så segt för mig att ladda upp bilder så blir det dåligt med sådant!
Men de kommer bli bättre hoppas jag!
Ja idag har snön fallit hela dan! UNDERBART!!!
Älskar när snön kommer de blir ljusare och så blir det så fint på träden!!
Å lite mer julkänsla får man ju helt klart!!
I morgon blir det att packa till Sälen vi ska nämligen åka dit på torsdag skönt!!
Kameran är det första som packas ner! eller kanske de sista om de blir att ta lite kort nu när det är så fint ute.
Ja jag ska ta en Ipren sen ska jag gå och lägga mig har så ont i huvudet och ryggen så jag lä nog ha en sådan för att kunna somna!
Men god natt!
Ska försöka att lägga upp bilder efter sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0