Bild!

Jag har ju fortfarande inte fixat nå på denna dator/jag är lite seg!!
Bara lite!!
Men jag tänkte bjuda på någon/några bilder i slutet av detta in lägg ändå det känns så tomt utan dom!
Men ja vad har jag gjort de senaste dagarna då?
jo jag har väl jobbat och julhandlat.
Är det någon som har nå bra tips på vart man hittar nå bra julklappar?
Jag har varit i Borlänge och Falun så nu finns de inget som jag har missat!!
Finns då nå mer bra ställe?
Eller någon som har  tips på vad man kan köpa till sin pojkvän som inte säger vad han vill ha?
Ja ni bryr er kanske inte men men!!
Här kommer någon bild!!
Tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0