2 December!!!

JA då var det den andra och jag har konstigt nog inte legat på lat sidan idag!
I morse gick jag upp vid halv 10 då var det dags för första vändan med hunden
Tog faktiskt med mig kameran så det blev lite kort innan fingrarna höll på att förfrysa
det va ca 7 minus ute då sen var det väl att gå hem och värma sig igen
och så ut igen vid halv2, 2 någon gång och gick en kort vända!
efter de så åkte jag och min svägerska till Clas Ohlson  och handlade lite klappar!
Eller ja hon handlade en till sin sambo och jag hittade inget som vanligt inte i julklapps väg i alla fall.
Jag hittade pekpinnar som man har till telefonen för jag hade tappat min!
Så nu har jag reserver om jag skulle tappa igen.
Jag har ju inte fixat mitt Ps 3 än men jag kan bjuda på en bild ändå!
Om man tittar noga så ser man en liten röd sak bland kvistarna
Jepp  domhären det betyder ju att det kommer mer snö!!
Ha de fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0