1 December!!

Ja då var det det 1 och julen närmar sig med storm steg!!!
jag som bara har 4 klappar klara.
jag gick runt på kupolen i 4 timmar för sig själv och de jag hittade var en jul klapp till mormor
och sen en varsin till mina syster söner!
sen har jag även en klar till mor och far men de va den redan i oktober (tror jag de va)
ja i morse när jag vaknade så var det sol och fint väder ute! och så låg det ett tunt täcke av snö på backen
som ligger kvar än!
Men eftersom att jag har varit så lat idag så har inte kameran kommit fram så i morgon hoppas jag på sol
för då ska jag vara hund vakt så då blir det väl en och annan promenad!!
Ja jag ska väl ta och krypa ner och drömma om sol i natt!
God natt!!
Kan ju bjuda på lite tomtar i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0