Sorry

ja du var det väl 3 dagar sen jag va här sist. och kort på tavlorna har jag inte hunnit tagit än.
Men jag tänkte ta kort på dom när de väl hänger på plats.

Ja idag så börjar mitt nya liv. Eller jag och syrrans nya liv.
Ja jag kömmer väl att berätta hur de går om jag inte blir allt för sur.
(När jag inte får i mig mat så blir jag sur)
Kuren jag ska gå på heter cambridge och jag gör de bara för att få en start.
Tömma ur kroppen på allt onödigt socker som bara ligger där och lagras.
Sen efter att jag har gjort de här så ska jag värkligen försöka att komma igång med träningen.
Och att äta rätt.
Ja vet att detta är en fotoblogg. Men ibland så kan man väl få skriva av sig lite:P
Bilder kommer snart.
Det har inte varit så fint väder så de har inte blivit av att ta några kort.

Men de kommer lovar!
ne ska ta och käka min frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0