REGN!!!

Igår så skrev jag att vi skulle ut på ett litet äventyr.
Vi åkte vatten skoter.
De va riktigt roligt.
Men så kjlart när vi ska börja åka och jag är på väg att hämta kameran så börjar de att ös regna.
Ingen höjdare att ta med sig kameran då. vi åka vatten skoter i alla fall för man blir ju ändå blöt så de gjorde inte så mycket.
Sen när vi hade plockat ihop och var på väg utt så kom solen så klart fram. (mycket lusstigt)
Så jag tog kort på lite bär i stället. men dom är fortfarande i kameran så dom kommer lite senare.

Vi hade även en lite fest här hemma.
jag hamnade på krogen efter ett tag.
Kom hem vid 3.
Är väl lite sliten men de ska nog ordna sig:D
jag kan ju blogga hela dan om jag känner för de.
Jag har städat hela lägenheten från sull och flaskor å skäp.
Jag tycker att det är mer än rätt att Älsklingen diskar.
(han sover fortfafande)

Jag lovar bilderna kommer senare idag

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vatten skoter!! NICE....Hoppas det var kul att köra...Men varför INGA bilder ?? Hade gött =) Jonas

2009-08-11 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0