IKEA!!

Idag har jag, Ida (syster), Therese (svägerska) och Jessica (kompis)
Varit till ikea i valbo riktigt trevligt hade vi.
syrran skulle köpa grejer till hennes företag så jag passade på att använda Älsklingens och min 1000 kr
Som vi fick i julas så det blev en stor canvas tavla en lite mindre tavla lite galjar och en chaker "stavning"
Sen köpte jag även lite grejer till mor och min farbrors sambo.
Sen tog vi även en sväng in och kikade på skor och kläder
Hittade en jätte fin klänning på Wear it tar kort på den lite senare och lägger ut.
Men det har blivit en hel dag i Valbo.
Nästa Ullared.

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag har oxå varit till ikea så jag är inte avundsjuk :D handlade ljus, ljusfat, förvaringskartonger, en golvlampa och saftflaskor :D saftflaskorna står som prydnad på köksbänken och det lät väl inte bli nå saft i dom i år...men de duger som brydnad också! puss o kram hela dan!

2009-08-30 @ 23:20:03
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0