Tisdag 21/4

Just nu sitter/ligger jag i soffan och titta på Hell´s Kitchen och väntar på att Älsklingen ska komma hem.
Jag vill umgås lite med han innan han åker.
Han ska nämligen åka och åka skoter i 5 dagar och lämna mig aldeless själv:(
Nog för att jag ska jobba men det är alltid skönt att det är någon hemma när man kommer hem
Men som sagt nu kommer det inte att vara de förns på tisdag. suck och snyft!!!
Tisdag idag och jag har jobbat och efter jobbet så dansade jag och sen hem
Det har inte varit en särskillt bra dag. Jag har varit trött och det har igentligen inte blivit så mycket gjort.
När jag kom så plockade jag upp en bur och sen en pall med ost. sen efter de så var det inventering som gällde.
Jag tror att det var 93 artiklar. och det vara endast korv alltihopa.
Men jag blev klar och det var skönt.

Ne jag ska ta och sova nu.

Men säg gärna vilken av bilderna som är finast.





Trevlig kväll/natt MVH Elena

Kommentarer
Postat av: « K A R R O W »

Den sista bilden är nog finast tycker jag (fast det är nog bara för att jag är svag för svartvitt..) :)



Du är tillagd. :)

2009-04-22 @ 09:10:44
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: kicki

Jag gillar den i svart/vitt.. Vart är bilden tagen? tycker jag känner igen platsen :)

2009-04-22 @ 09:13:18
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: « K A R R O W »

Svar:

Varsågod och tack själv. :)



Vart är bilden tagen någonstans?

2009-04-22 @ 09:35:13
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0