Tiden går fort!!!

Fredag och jag är ledig, känns som om vi nyss va ut sarah:D
Det är då skönt att vara ledig lite då och då.
Började ju 5:30 idag .jag skippade Lunchen  så att jag fickm åka hem tidigare så jag han med det jag skulle göra. först så åkte jag till systemet och där träffade jag en gamal klass kamrat Niklas trevligt, trevligt.
Efter systemet så åkte jag och tränade en timme, Jag kände mig rätt duktig. åkte hem och duschade och la mig på soffan och väntade på Älsklingen min. När han kom hem så somnade jag (hehe).men jag sov i drygt 30 min bara efter de så kikade vi lite på tv och sen gick vi och handlade lite.
Älsklingen åt tackos och jag åt enchelades (stavning)
Ingrideinser
Köttfärs
Tortillas
Cream frech
Krossade tomater
Tacko krydda
Ost

Så här gör du:
Du steker köttfärsen som vanligt och har i tacko kryddan när de är klart så tar du tortillas och lägger upp och så lägger du i köttfärsen i mitten och så rullar du ihop de lite fint och lägger det i en ungns fast form lägg upp så många som får plats häll över de krossade tomater och seen uppe på  allt och sen så häller du på cream frechen och sen tar du och hriver över ost efter smak. ställ in i ugnen i 10-20 min osten ska bara smälta och så ska väl tortillasen dra åt sig lite av allt de goda.
Ugnen ska vara på 200 grader.
Hoppas det ska smaka.

De åt vi till simpsons och vi som skulle ha mys kväll men det slutar som det alltid brukar göra vid varsin dator.
Jag ligger i soffan med datorn i knät och älsklingen sitter i sovrummet.
Ja ja jag ska väl titta klart på Berg flyttar in så ska jag sova sen ska för modligen till Hedemora i morgon Det är barn teater festival. men bara en liten en det har varit så att folk från hela dalarna har fått varit med men nu har dom minskat ner de för det var förmodligen inte så många som kunde vara med så det blev bara folk från hedemora.
Men men der blir något att berätta om i morgon eller på söndag.

Ha en trevlig kväll
MVH// Elena

Kommentarer
Postat av: mathilda

berg flyttar inte är jätteroligt!:D

2009-04-04 @ 10:06:12
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vet fröken lilla, tiden flyger förbi den här årstiden. Sol och värme! Snart kan vi ut och dansa i kjol och klänning :D JIPPIE!

2009-04-04 @ 15:20:51
Postat av: vesna

hoppas allt e bra me dig =)

2009-04-05 @ 00:16:29
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0