Söndag 26/4

ja då var det söndag och jag han aldrig skriva igår men det var bara för att först så jobbade jag 9-17 efter de så hade jag blivit hembjuden till mina svärföreldrar på mat. dom tyckte att jag skulle ha något i mig eftersom att min älskling inte är hemma. Efter maten så bytte vi deck och tvättade bilen så just nu är min pärla ren och fin:) (får se hur lånngt tid de tar innan den blir skitig)
jobbat idag med 5:30 till 14:30
när jag kom hem så städade jag lite och sen åkte jag och hämtade Anna och så handlade vi en massa onyttigheter.
sen när vi kom hem hit till mig så lagade vi god mat potatisgrateng och kött. Det blev riktigt gott
Efter matenn blev det film. hehe kommer inte ihåg vad den hette. Men den var bra.
Sen så skjutsade jag hem anna och nu ligger jag här och har jätte ont i min handled. vilket är jobbigt för jag vill sova. Ne jag ska ta och lägga ifrån mig datorn och försöka att sova
Ha de fint
Synes i morgon
Sov så gott// Elena

Kommentarer
Postat av: Åsa

tja jag håller på att övertala daniel att vi ska åka hem på onsdag kväll..men vi får se hur det går med det! men jag hoppas på det iallafall :D fira sista april hemma, för ni kommer väl eller?

2009-04-26 @ 23:24:10
URL: http://www.busandebarn.se.

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0