Söndag 19/4

Hej söndag idag och jag har varit ledig i helgen. Och vad har jag gjort? inte mycket alls.
Va på marknad på fredagen med assi sen så läg jag på soffan resten av kvällen.

Igår (Lördag) så hade jag otroligt tråkigt så jag åkte hem till mor och far som jag skrev.
Och tog en massa kort som jag blev riktigt nöjd med.
Jo innan jag for till mor och far så tog jag en sväng till på marknaden och köpte med mig lite marknads godis till pappa. peppar mint och nogat riktigt gott.

Idag (söndag)
Ja vad har jag gjort jo i morse runt halv 10 skulle jag tro att hon var så tog jag en lång promenad på en timme det var riktigt skönt att komma igång så där på morgonen eller förmiddagen.
Efter de så låg jag messt på soffan fram tills Älsklingens föreldrar så vi for iväg till dom och kom hem för bara en liten stund sen.
Så det som står på tur är sengen ska upp och jobba tidigt i morgon

Här kommer det lite bilder som jag tog i Lördags









































Säg gärna vad ni tycker om mina bilder.
Ha en trevlig kväll god natt på er //Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0