Skärtorsdagen

Nu börjar det att bli Påsk första dagen i påsk helgen eller vad man nu ska säga. Ska jobba lite senare idag 3 hela timmar om dom inte ringer in mig tidigare och tycker att det är kris men de tror jag inte för då skulle dom nog redan ha ringt. Men man vet aldrig med mitt jobb så.
Men just nu sitter jag och kikar på reprisen från så ska de låta har inget bättre för mig.
jag borde diska och vika tvätt och städa lite men jag orkar som vanligt inte. Men det ska komma en och sova över så jag lä väl ta och plocka lite. Daniel ska damsuga när han kommer hem.

Ja jag ska väl slita mig från tv:n och Datorn så jag kan göra något. Men iof om jag börjar 14 så går det nog bra.

He
Ha en bra dag // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0