Planerat

Jag hade min dag planerad i morgon och de såg ut så här
Upp vid 8 och diska och äta frukost vid 9 dra iväg och träna i en timme och sen hem duscha och åka till jobbet.

Men mina planer belv lite ändrade
Istället för att jobba 7 timmar blev det 10.
Chefen frågade mig om jag kunde ev hoppa in extra i morgon och jag är inte den som säger nej inte Jag tog ju åt mig de så klart.
Lite extra pengar är inte helt fel och sen så är det ju en röd dag så det blir ju lite extra pengar. Men det gör ju inget.

Men jag skulle häldre vara ledig och följa med på bil mässa
Men men någon måste ju tjäna pengar och försörja sig.

HAHA jag sitter och kollar på grann fejden och dom sa jag vill Fan inte ha er på bild (Bl.a) HAHa de lät så kul bara
Dom bråkar för övrigt om en söt liten mini gris på 80 kg. hehe

Ne men ha en trevlig kväll
MVH// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0