Onsdag 28/4

Ja då var det onsdag och de sista jag skrev var att jag skulle iväg och färga håret. Jag är hel nöjd med resultatet.

Inte världens bästa bild men den bjuder jag på
.
Ja inte värdens bästa bild kanske. men man ser då färgen i alla fall.
Det blev 3 hela färger i håret.

Så efter att jag kommit hem så diskade jag och plockade undan eftersom att min Älskade Daniel kom hem
Så det känns skönt att inte ligga på soffan och sova utan att ligga och krama på någon och inte känna sig ensam. Men det var inte lika svårt att vara utan min älskling. Men det är skönt att han är hemma när jag kommer hem från jobbet.

Ja igår så var det ju dans som vanligt och det var derför jag inte skrev något.

Ja idag så började jag 9 och jobbade till 18. Varje dag så har jag 1 timme och 15 mins rast men jag han bara ta 35 min för det var en massa kunder som stod och väntade på mig. Dom tyckte tydligen inte att jag skulle ha någon rast. Men men jag fick i mig min mat men jag blev inte mätt. Men de gick bra ändå.
Hela dagen idag så är det något som har läckt vatten och vi tror alla att det var ett avlopps rör emn det var de inte. Jag upptäckte att det var diskmaksinen så varje gång den tömde så blev golvet vatten fylt. Jag hade ett fasligt schå (stavning) att skarapa vatten när jag skulle tömma maskinen så att vattent inte skulle rinna in i Frysen som det redan hade gjort en gång tidigare. så vi får hoppas att de lager de i morgon så att jag inte får lika roligt.



Jag måste ut och ta lite nya bilder på allla knoppar som slagit ut. Men så länge får ni stå ut med de gamla


Ha en trevlig kväll
MVH // Elena









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0