Onsdag 22/4

Ja som sagt det är onsdag idag.
Vad ska man hitta på idag då?
Ja jag skulle ha gjort en massa saker som tex att diska varit på gymmet, städat och packat de sista till Älsklingen.
Eftersom han ska åka bort och lämna mig hemma själv i 5 dagar. Men jag klarar nog mig.Jag får ju prata med han när han har tid och jag med för den delen eftersom jag ska jobba helg.
Men tillbaka till dagen jag och assi ska väl hitta på något. som vanligt vet vi inte vad. Men de visar sig väl. Det brukar bli kupolen. Men jag funderar på om vi ska ta en promenad till att börja med och så kan jag ta med mig kameran och fota lite på alla dessa knoppar som kommer fram nu.
Ja vi får helt enkelt se vad som händer. vi skulle ha cyklat om det blev fint väder. Men jag tycker att de är på gränsen så det lutar mot bilen.
Jag ska ta och äta frukost nu
Ha de fint
MVH // Elena

Kommentarer
Postat av: kicki

sv: okej, då var det inte där jag trodde.. Men den va fin :)

2009-04-22 @ 09:27:08
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: kicki

sv: hehe det är roligt när det blir bilder man blir nöjd med :)



Får jag fråga vad du fotar med för kamera? :)

2009-04-22 @ 09:30:11
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Jeanette

jag trodde att du var med din syrra,men okej då. Har du haft det bra i alla fall. en som undrar från landet

2009-04-22 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0