Oj. Oj, Oj

Nu har jag ju inte skrivit på hur länge som hällst. Men jag har knappt hunnit jag har jobbat och sovit. Den enda dagen jag var ledig var jag hemma vid mor och far och sedan åkte vi till min mormor och firade lite påsk.
Sen när vi väl kom hem så åkte vi och handlade och  sen lagade vi lite mat efter de så var klockan så mycket och jag orkade värkligen inte hålla ögonen öppna.
Igår så var det ju tisdag och som jag har skrivit tidiagar så dansar jag efter jobbat så jag kom hem vid 9 och var helt slut.
Hoppade in i duschen och efter de så somnade jag nästan på en gång.
Ja idag så har jag inte haft så mycket alls att göra gort 2 degar och 10 tårtor degarna var jag inte själv och gjorde så det gick fort. åt efter de och så blev jag själv i bageriet från 14- 18 då jag gick hem så jag har städat lite extra den här gången.
men jag har väl inte så mycket mer roligt att berätta.
Men jag kan ju lägga upp ett You Tube klipp som jag tycker väldigt mycket om.




Skriver senare efter att jag har ätit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0