Måndag 27/4

God morgon
Måndag idag och jag är ledig ska bli skönt att bara vara hemma och ta de lugnt.
Eller ja ta de lugnt jag ska städa och fixa lite här hemma eftersom det är mondag betyder det att Älsklingen
Kommer hem Jag längtar så mycket
Jag har suttit här själv nästan varje kväll
Förutom i lördags och söndags
Men det har varit sätt så oki att vara hemma själv.
Det är nog nyttigt att vara ifrån varandra när man bor ihop för då hinner man sakna den andra Jätte mycket:)
Ne nu blev det lite ändrade plkaner min syster ringde och frågade vad jag hade fdör mig och jag har ju absolut inget för mig (hehe)
Men jag ska väl förmodligen färja håret om det blir som jag vill.

Men vi hörs ha en bra dag hej då
(återkommer med resultat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0