Måndag 20/4

God kväller!!!

Måndag idag och jag började att jobba vid 05:30 och så slutade jag 12:30 skönt
När jag kom hem så åkte jag och tränade. (Det tog dock ett tag inna jag kom dit)
Men jag kom dit och tränade. Efter att jag kom hem så har jag inte gjort mycket alls
Jag har messt legat på soffan och latat mig. Jag tänkte att jag skulle sova lite grann innan Älsklingen kom hemmen jag somnade aldrig så det kommer nog att bli en tidig kväll för mig idag.

I min familj är alla alergiska mot något utom jag och min far.
Eller man kan säga att alla är alregiska eller överkänsliga mot något.

Men jag har bara varit lite överkänslig mot bett och det är ju inte ofta man få de.
Men , men nu till saken
De senaste veckorna har jag börjat att få utslag i ena armvecket och idag har jag fått i armvecket och lite nera på benet som kliar något fruktansvärt.
Jag tog Kestin för att tag sen och så tog jag en dusch så nu har det slutat att klia. (Peppar, Peppar)
Jag hoppas bara att jag inte börjar att bli alergisk mot något. Gu så jobbigt det skulle vara jag som alltid kunnat ha ätit allt medans mina systrar inta har kunnat eller att vara ute i gräset och rullar runt. (nog för att jag inte skulle rulla runt nu men ni fattar nog kanske vad jag manar) eller?
Jag får väl ta och kolla upp vad det kan vara.
Men nu ska jag ta och försöka att sova börjar bli lite trött.


God Natt// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0