Hemma igen

Ja då har man jobbat i 3 hela timmar. det var såå otroligt jobbigt. (Not).
De enda som var jobbigt var att jag började få ont i handleden:( så jag fick lov att linda den och jag har kommit på att det är väldigt jobbigt eller ja jobbigare än vanligt att jobba med en lindad handled man får lov att anstränga sig lite extra just i den handleden. Men samtidigt är det skönt det gör inte lika ont.
Jag kanske ska förklara vad för jag har ont. Hehe
När jag var mindre, Ja vad kan jag ha varit jag kanske var 11 eller 12
Så ramlade jag och fick en sprinka i handleden
Men jag har aldrig haft några problem förns för någon månad sen.
Tråkigt att det ska bli så men men det är väl något jag får vänja mig vid.
Nej nu ska jag kika på tv och ta en kopp Te.

Ha de fint MVH // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0