God kväller

Ja då var det dax att gå och lägga sig ska upp och jobba tidigt i morgon. Men jag känner inte alls för de. jag vill hellre vara hemma och sova och träna och sen vara med Assi och gå på Marknaden som är nu i helgen här i Borlänge. Men som sagt jobb först och nöjen sen. jobbade ju från 11-18 idag Stina och jag han med en storstädning eller ja iaf lite hyllor spolade av hela golvet och skarapade och skrubbade bort allt smuts så nu hoppas jag då att det är väldigt rent och fint nu och diskmaskinen gjorde vi rent ordentligt med. Det är jobbigt att göra de men det är väldigt skönt efteråt när man ser resultatet.

Nej jagg ska upp tidigt i morgon så jag måste sova klockan ringer första gången 4:15 så
God natt på er
(jag går inte upp då det är bara för att jag ska vakna till lite)

MVH//Elena

Kommentarer
Postat av: Åsa

mähhh! är det marknad!? jag vill ju gå :( men som vanligt så behöver man ju pengar till det...ska försöka dra med daniel upp nästa vecka i några dagar :D

Tänkte länka lite till dig sen..ska lägga in länkar till mina favvo bloggar :D

puss o kram ha det bra på jobbet... hälsa din daniel!

2009-04-16 @ 23:31:16
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0