Fredag 24/4

Ja då var det fredag och löning för de flästa men ändå rätt lugn. Men de kan jag förstå Det har varit påsk det blir valborg och sen så är det rättviksmarknad nästa helg så det händer ju lite saker så folk kanske vill spara sina pengar lite.
Men jag ska ju jobba hela den långa helgen.
Eftersom älsklingen inte är hemma så hade jag ju planerat varenda kväll till han kommer hem.
Och varje dag utom söndag skulle jag sitta hemma och titta på tv och på söndagen så ska jag och assi ha uppersittar kväll med mat och mys framför tv:n.
Men mina planer blev ändrade. Jag blev hembjuden till mina svärföreldrar på mat i morgon efter jobbet.
dom sa att jag skulle komma hem till don och få någon mat i mig nu när Daniel inte är hemma.
Jag skrev ju igår att jag hade ont i handleden och idag är det värre så jag ska arbeta med den lindad i morgon även fast jag är i bageriet. Det finns ju plast handskar.

För övrigt så sitter jag och tittar på talang och det var en som imiterade elvis och då fick jag en låt på hjärnan så här får ni ett you tube klipp med den låten så klart.




och sen en till som är bra




Ha en trevlig kväll // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0