Äntligen!!!

Hej ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft tillgång till någon dator som vanligt. Min Älskling har haft den andra hela tiden så jag har helt enkelt inte haft möjligh

När jag kom hem idag så hade älsklingen fått ett berv som låg på bänken innan för dörren.
De var från on off min ström adapter hade kommit yess jag slängde mig i bilen och åkte dit för att hämta den. Jag gick gör att hämta ut den och när jag väl hade fått den i handen så började jag gå mot dörren och så tänkte jag jag kollar få ser hur den  ser ut. Och tror ni inte att det var fel. Eftersom jag inte kom så långt så vände jag mig bara om och sa att det var fel. Så han som hade hjälpt mig blev lite sur eftersom att HP eller om det nu är On Offs egna reparatörer som skickade en ny adapter som var till en gammal HP dator men vi har en ny så. Ja vi står där och skriver så såger han att jag ska kolla om vi har någon som du kan få låna så länge medans vi skickar tillbaka den här, dom hade en som jag fick låna men han var inte säker på om den passade min dator. men vi står där och skriver i alla fall så går det 3 killar förbi och när den sista går ut så piper det i dom där sakerna (ni vet säkert vilka jag menar men jag har ingen aning om vad de heter) så han står där och ser lite förvånad ut hans kompisar drar men han får ju stanna kvar och sen efter mycket om och men så tar han fram 3 st WOW spel ni vet säkert vad WOW är för något. Och sa att han skulle bara skojja med personalen. Men det var ju inge vidare roligt så dom ringde polisen och han fikc nog åka polisbil hem ska ni se. Men men vi skrev klart allt och jag fick åka hem och så skulle dom ringa den här gången när den rätta adaptern kom. Så när jag kommer hem så provar jag om den passar Och Det gjorde den. Så äntligen har jag en dator.

Men vad har jag haft för mig de senaste dagarna då?
I Måndags så var jag ledig och var på Leklandet i borlänge med min syster och henner 2 söner jag ska lägga upp bilder men jag har inte några på den här datorn just nu så vill ni se någon bild så kan ni gå in och kolla på Syster ysters sida.

Sen har jag bara jobbat och inte så mycket mer roligt har väl hänt. ska upp och jobbar vid 5:30-12:30 eller 13:30 vi får väl se vad som händer och fötter.
Ska väl ta och hoppa i sängen nu ja efter som det blir en tidig morgon.
Men ha de fint och jag ska garanterat uppdatera mer nu lovar
MVH // Elena

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-04-02 @ 21:35:20
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0