12,5/h

God kväll.


Helgen har varit jätte trevlig slutade ju tidigt på fredagen och lördagen började med Barnteaterfestivalen i hedemora efter de blev det grillning i djurmo och sist men inte minst blev det fest hemma hos Älsklingen och mig.
Söndagen bestod messt av att sova vi vaknade först vid 8 och sen ringde min lilla syster och väkte oss vid halv 12 ja vi gick upp och städade ihop allt.
Till kvällen åkte vi och titta på bio och det blev.


Den var riktigt bra. värd sina 85 kronor. Men den är inte bättre än den första filmen eller den tredje men bra.

Till dagen jag började 5:30 och skulle sluta 13:30 men jag slutade inte förns 18:00 så jag har jobbat 12,5 timmar.
Jag jobbade extra för att dom behövde hjälp på golvet för det var 2 som var sjuka så från 14:30 så jobbade jag ute på golvet . Jag är rätt mör i hela kroppen och rätt trött. så jag ska ta och sova

God natt// Elena

Kommentarer
Postat av: vesna

härligt =) fint tack . .vill se den filemn!

2009-04-07 @ 08:00:39
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0