Tråkigt jag har

jag kom å tänka på att det är ju bara en månad kvar till julaftonD: hehe


Har inte haft så mycket att göra idag.. vaknade vid 7 å så har jag varit uppe sen dess å legat å väntat på att klockan skulle gå så jag kunde köpa frukost aferen öppnade vid 10 å när jag väl kommer ner dig så kommer inte brödleveransen förns vid 11 eller 12 så jag fick lov att ta bilen iaf å åka till ica maxi för att handla för att få någon frukost. De gick ju bra de me.. så de jag ska göra nu innan 16:00 är att diska=( tråkigt men de lä ju göras de me.. å sen så ska jag laga mat till klockan 4 för då kommer min Älskling hem...:)
Ja du ska väl slöa vidare ett tag till iaf sen väntar disken

Kommentarer
Postat av: Sarah

YEAH, Elena har blogg ;) Men du, jag vet ju att du äger en kamra så jag tycker att du kan ta lite dokumenterande kort på ert nya kärleksnäste :D BRA!

2008-11-24 @ 23:56:34
Postat av: Anonym

nu har jag å skaffat en:P //anna

2008-11-25 @ 05:24:46

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0