Helgen

Ja i går så va jag till hedemora för att fixa till min rygg.. de e ju lite läskigt när de smäller å har sig i ryggen men dagen efter så e de jätte skönt:) så jag är som en helt ny människa:D eller nästan iaf:P å samtigigt så passade jag ju på att vara med mamma å min lilla syster lite:D Efter de så åkte jag å ida hem till borlänge.. å ida åkte vidare  till hennes kille... ja å sen va de bara att börja att städa när danile kom hem.. vi skulle ju få finbesök:D av Niclas å Sarah. Vi bjöd dom på middag.. vi gjorde helstekt fläsk filé med portvinssås å potatis mos:D riktigt gott va de faktist å vi lyckadess me de (hade aldrig gjort de förut) så efter maten så satt vi å pratade lite å spelade spel


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ännu en gång, tusen tack för fredagen :D

2008-11-30 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0