halulu

Ha Dagen började med att jag hade tvätt tid kl 8:00 (jag som tänkte sova ut... men icke sa nicke) ja å den va klar vid 12.. efter de så gjorde jag mig i ordning. Ja efter de så åkte jag och handlade köpte ett nytt spel som vi ska spela i morgon med niclas å sarah:D hoppas de e kul... å efter de åkte jag till systemet å köpte lite öl å portvin som vi skal ha till en sås.. jag hittade världens finaste absolute vodka flaska så jag va bara tvungen att köpa den:D




E den inte läcker:D


Ja jag ska jobba idag från 17-20 inte så roligt att åka till falun för bara 3 timmar.. men men vad gör man inte för lite pengar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0