ha...

Ha idag har de inte hänt så vidare mycket.. va tvungen att gå upp vid 7 (även fast jag va ledig) för att tunabyggen skulle komma å kika om de behövde lacka om skåplunkorna.. så jag satt här framför daton å fixade med min blogg lite.. blev inte så nöjd men de får la se ut så ett tag tills jag har funderat ut hur man ändrar färgen på menyn.... har för övrigt varit på kupolen idag med nattis köpte inte så mycket eller jag köpte näspary.. å nattis köpte inget.. nu så tittar jag på tv å väntar på att klockan ska gå så jag får sova lite:D tihi
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint kort!

2008-11-29 @ 05:19:17
URL: http://shaakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0