Trötter

Är lite trött av mig..
men det är bara för att jag inte får sova..
från frredag till lördag så kunde jag inte sova vet inte riktigt vad för..
Men det var förmodligen för att danile inte hade hört av sig på hela dagen somnade inte förns vid 2.
Sen vid 4:15 så ringer daniel och sa att han hade kommit fram. Sen så somnade jag och sen va de dax att gå upp vid halv 8 sen åkte jag vid 8 till jobbet va så dåligt väder. När jag kom hem så slappade jag bara å sen så skjutsade jag några på krogen..
Å sen vid 3 på morgonen så ringer de och då e de maberg å han vill att jag ska skjutsa han å en kompis till han från Dj till borläng för att dom skulle på en fest...:( så dom menade att jag skulle åka från borlänge till Dj å sen tillbaka till borlänge han tjatade på mig en kvart å sen så kunde ju inte jag sova så jag skjutsade dom.
sen hem å sova igen å upp vid 8 å sen åka igen..
Och sen i morse fick jag lov att gå upp vid 8 för att jag skulle tvätta så jag har inte fått sova så mycket alls.
Jag kunde ju ha sovit idag men då hade jag inte fått några rena kläder så i kväll då ska jag då värkligen sova.
Ska ju jobba i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0