Söndag 28/12

Ja ha då va de söndag å ännu en dag som jag är ledig.
 Lika bär är nog de för jag är jätte förkyld.
Ska jobba i morgon och då börjar jag halv 6.
Har väl inte gjort så jätte mycket idag.
Upp vid 8 och tvätta sen så åt Älsklingen och jag frukost.
Efter att vi tvättat klart så åkte vi till kupolen så nu har jag äntligen hittat ett par byxor som jag han och vill ha.
Så ni sitter jag och kollar på harry potter
Ska diska efter att de har slutat
Och sen så kommer mamma å pappa för att sätta upp en hyla.
De blir jag och pappa som får sätta upp den för Älsklingen har åkt till sina föräldrar för att fixa bilen
så att jag kan ta den till jobbet i morgon.

Ha en fortsatt trevlig dag..

Mvh// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0