Oj

Ja nu är jag så där seg igen men jag jobbar ju å så ede ju jul å grejer så efter jobbet så lä man ju åka bort så man hinner inte med att skriva:( tråkigt men men de gör ju inte så mycket för då kanske jag skriver mer:P hehe
skrev ju sist i måndags om jag minns rätt.
De som har hänt sen dess är väl att ja jag har jobbat och efter jobbet i tisdags så åkte vi till älsklingens föreldrar för att lämna lite julklappar
på onsdagen:D Julafton med andra ord:D
Så började jag å elin 5 å jobba vi va klar med plockningen osv halv 9 så gjorde vi lite tårtor sen så åt vi frukost. vid 10:10 stämplade vi ut för då va vi klara vi gick å handlade lite grejer sen åkte vi hem vi va hemma vid 11.. elle iaf jag.
Då åkte vi vidare till mina föreldrar för att fira jul:)
vi kom la fram vid 12 eller nå
vi åt lite och sen så kollade vi på kalle anka...
Eller de va min systerson som kollade hehe vi andra somnade:P
(men jag hade rätt att somna tycker jag eftersom jag började 5)
Ja ja sen så åkte vi till farmor å farfar va inte där så jätte länge alla va så trötta å inte orkade vara kvar.. trevligt å sitta där å sova jussom.. näää
men vi åt då de goda apelsinriset:)
Ja gick å la mig vid 11 skulle upp å jobba som vanligt
började vid 8 å allt gick bra till en början.. emn sen blev jag efter och allt blev ett HELVETE om man nu får säga så
När den andra kom som skulle jobba så va jag så efter att han fick lov att hjälpa till
och det va jätte mycket disk kvar och ännu mer kvar att göra
Han fick lov att plocka till morgondagen å jag fick lov att göra bakvärk.
Jag skulle ha haft en timmes lunch men de kna jag inte med utan de jag han va att jobba över en timme
sen fick jag gå hem så jag åt inget på hela dagen sen så när jag kom hem så ålte vi till älsklingens föreldrar för att fira jul där i efterhand sen så firade vi även min svärmor för hon fyller år idag dagen efter julafton
Så nu sitter jag här och tar de lugnt bara.. de tycker jag att jag kan behöva efter allt stress idag..

Sitter just nu å kollar på shrek 2D: hehe den e ju riktigt bra:P

Hoppas ni haft en bra jul kramar// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0