Oj. Oj, Oj

Jag hinner ju inte med i svengarna.
Han inte skriva å går alls
Först så jobbade jag från 9-17
Å va även tvungen att jobba över lite för de va så mycket.
Suck!
Så sätter jag mig i bilen för att åak hem å hämta daniel.. så kommer jag på att jag har glömt att slälla ugnen på tajmer:S så jag fick vända. Tur att jag inte hade kommit så långt.
När jag väl är på väg hem så snöar det ju som bara den så jag kan bara åka i 80-90 km/h
Jobbigt jag som hade så brottom för att Älsklingen å jag skulle vara i hedemora vid 19.
klockan är 17:40 när jag kommer hem å när vi lämnar lägenheten är klockan 18:00
Och då åkter vi och äter så vi lämnar borlänge 18:30
Älsklingen kör ju så de går lite fortare än om jag hade kört.
Men vi va Hemma vid mor å far ca19:00 kollade aldrig riktigt på klockan men hon va inte många minuter över 19 hehe så de gick undan.
Så när alla hade kommit på plats så började vi att spela paket spel
REGLER
Alla köper ett eller flera paker till ett värde av 30 kr (får bestämma själv hur mycket de kka kosta)
Lägger alla paket på bordet sen tar man 2 täningar och så böjar man att slå och när man får 2 lika så får man ta ett paket om inte så får man inte då da.
Sen när alla paket är borsta så får man öppna dem och lägga dom framför sig och sen vrider man upp en ägg klocka så att man inte vet hur mycket den blev upp vriden och så börjar man att spela med täningarna igen och den här gången får man ta av varandra när man får lika och så håller man på tills klockan ringer och då kan man ha fått alla paket eller inget. Det är riktigt roligt....

Jag gick å la mig runt 1 och så gick jag upp vid 7 jobbigt:s
va tvungen skulle ju jobba. så jag väcker daniel å vi åker mor borlänge så släpper jag av honom å jag fortsätter till jobbet så jobbar jag 9-17 idag igen det var inte lika mycket att göra idag skönt vill jag lova.. skulle ha hunnit att göra prinsess bakelser men så pass lugnt va de inte:( tråkigt nog men men dom lä ju ha något att göra i morgon.. hehe ne då.
SÅ nu sitter jag här å kikar på you tube för lite klipp har ju missat en dag nu..

Men ha en trevlig 4 advent:)
Mvh En Strässad Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0