Nä du



Ha ska man ta å sova då.. fins ju ändå inget att göra när ändå inte killen är här :'( saknar honnom jätte mycket.. får ta å sova å krama på hans kudde så de luktar honom iaf.. :(

Snyft...

You are the one
Yes you are
The one I want
The one I need
The one for me
Forever and ever baby


Jag älskar Daniel så sjukt mycket.
Det märks nog på mig om han inte är hemma.
Jag har inget att krama på,
Har ingen att pussa på,
Mina tankar försvinner bort på roliga saker vi har gjort,
 Nu låter de som om att
Daniel har lämnat mig.. men de har han inte.. jag vara saknar honom så ooootroligt mycket å vi har inte ens varit i från varandra ett dygn.. men men jag får la vänja mig han kommer inte hem förns på tisdag..

Ja ja jag ska ta å sova nu ja eller försöka att sova nu.. ska krama på
Daniels kudde..
God natt på er



LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gullig dikt!!

2008-12-15 @ 22:21:00
URL: http://shaakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0