Mhm

Ja man har ju jobbat idag med 9-17 en rätt skön tid.. de går rätt fort igentligen.. bara man har något att göra så å de har jag haft eller inte den sista halv timmen.. har bara gott runt å städat.. å inna jag gick så kollade så jag hade stängt av allt å städat allt... å de tyckte jag att jag hade gjort.. jag hade då stängt av allt å städat allt (I hope)
När jag sitter här hemma i lugn å ro så från ingenstans så kommer de upp en tanke UGNEN!!!! jag hade glömt att sätta ugnen på tajmer:(  va fn ska jag göra nu då?? jo jag ringer till jobbet å ber någon slå på den hehe å de gick så bra så;D
så nu sitter man här och tar de lugnt efter en varm och skön dusch.

Ska la titta på tv resten av kvällen.

Me Miss You
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0