Leka!!!

Hej hej idag har jag gjort en massa saker:) vid halv 9 så kom Anna:)
jippie:D
Till en början så kollade hon runt liute för att se hur vi bodde
Efter de så åt vi lite frukost vi satt och pratade och hade jätte trevligt.
Lite senare vid 10 så åkte vi till expert för att kolla om de fanns en instruktions bok till kameran jag köppte
för den hade de nämligen glömt att lägga i kartongen..
Men de gjorde ju inget eftersom jag fick en då i stället
Jo innan vi åkte så fick jag en Jul klapp av min anna:) en chal från frankrike:)
Den va jätte fin
Tack ska du ha:)
Efter att vi hade varit på expert och coop så åkte vi hem å pratade med Min Älskling
Sen åkte vi å träffade Fia och Emma:)
Synd att de blev så kort varigt bara va bara med dem i 2 timmar
1 timmes fikande och 1 timmes handlande:(
Men vi får ta och träffas igen fia plutt:P
Åkte vidare hem efter att jag hade släppt av dem hemma hos fia alla 3
Kom hem packade ut i bilen och så åkte vi och handlade igen jag och Älsklingen alltså.
Åkte vidare till OnOff för att köpa minneskort till min kamera jag hade ett men jag ville ha ett större och som klarar av att ta 3 kort pär minut och de fick jag:) de va inte så farligt dyrt heller
Nu sitter jag hemma hos mina svärföreldrar och väntar på att vi ska åka vidare till nästa ställe och det blir en sommarstuga ute i skogen:P
Ska fira nyår där ska bli riktigt trevligt.
SÅ jag passar faktist på att skriva
Gott Nytt År
Redan nu för jag kommer inte att ha tillgång till någon dator på 2 dygn nu..
Och tri det eller ej de ska bli skönt.
(tur att mobilen funkar:P)
hehe
Ne ska dra vidare nu Ha de fint

Kram // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0