Ledig

Va ledig idag!
Skönt vill jag lova
Så jag Och danielhar varit på kupolen å köppt de ista julklapparna
Så passade även jag på att köpa lite julklappar till Min bejb:)
Han fick gå runt å kolla vad han ville ha så jag har köppt någe kilkanade av de han ville ha:P hihi
Kan ju inte skriva exakt vad jag köpt heller eller vart jag köpt de:D han kan ju läsa.

Oj  nu glömmer jag ju allt som hännt he
min storasyster å hennes familj var här å hälsade på en lite sväng innan vi va på kupolen.
Så nu fick jag de sagt:P

Efter kupolen så åkte vi hem å gjord lite mat å efter de vid typ halv 5 så kom daniels föreldrar å hälsade på en liten stund sen så åkte dom å handlade lite

Nu sitter man här å kikar på tv
de går inte så bra att titta på tv å skriva samtidigt
man blir så inne i tv:n
tur att reklamen kom annars hade jag nog aldrig fått de här klart:d hehe

//Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0