Julhandel

Ja ha då har man varit å julhandlat hela dagen då började med att åak hemifrån vid halv 10 å efter de så hämtade jag assi (anna). Efter de så åkte vi till falun först till jobbet å sen efter de va vi på stan en timme.. vi hittade inget säsrkilt eller jo assi köpte en halsduk.. efter de åkte vi vidare till rusta så jag kundde köpa mina röda gardiner å lite julmust:D mumma å efter de så åkte vi till borlänge.. så vi åkte in på kupolen å gick där i några timmar eller iaf 2:D å köpte lite julklappar:D efter de åkte vi vidare till dollarstor å köpte ännu mer julklappar:D hihi så nu har jag bara en julklapp kvar. Å den e den viktigaste till min Älskling:D men jag vet inte vad jag ska köpa... suck. ja ja sen så åkte jag  å lämnade av assi å efter de så var jag på väg hem å när jag nästen e hemma så kommer jag ju på att jag har glömt att handla mat så jag fick ta ett varv i rondellen å vända.. När jag väl är inne på ica maxi så träffar jag Sandra H.. trevligt=)
När jag väl kom hem så strök jag gardiner å hängde upp dem så nu har jag julgardiner överallt i lägenheten:D jippi
Just nu sitter jag å lyssnar på jul musik å väntar på att min älskling ska komma hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0