Jobbat

Jobb, jobb å åter jobb igen idag har de då funnits massvis med saker att göra har inte haft en lugn stund.. eller den enda gånge som jag har tagit de lugnt är när jag hade rast.
Men men som sagt de har funnits massvis med saker att göra från början va vi 3 på golvet å sen blev vi 4 en lite stund sen så va vi 3 igen.. men de va bara 2 som var aktiva på golvet jag hade ju hand om den jobbigaste telefonen som alla ringer till.. så jag fick springa å hämta varor hela tiden.. å eftersom jag inte har något truck kort så fick jag ju lov att spriinga runt å försöka att hitta på någon mer truck kort..:D som tur va så va sebbe så snäll å hjälpte mig så de gick ju bra:D
Tack både Sebbe, Fredrick på frukt å grönt
Å sen även Erik..
Jag tycker att alla kan få truck kort...men men.

Ja ha annars så har jag inte hunnit med så mycket faktist.. bara en massa jul skinka.. suck e redan trött på jul maten dock inte de färdiga resultatet.. men alla dessa för packningar... de ska hit å dit å så tar de slut å så ska man in i kylen för att hitta på just de köttbullar.. de ska inte vara ica utan de ska vara skan.. suck säger jag bara..

Är ledig i morgon men får jag sova??
Neee inte då jag ska ju tvätta de e ju såååå tråkigt men man lä ju ha kläder att ha på sig..

Ska man göra sesten av kvällen då? jo ska titta på tv å sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0